Skip to main content

Paslaugų pirkimo – pardavimo taisyklės

Paslaugų tiekėjas Vilniuje:

Karolina Mironiuk, pagal IVVP-1331515, Kareivių g. 4, Vilnius

Paslaugų tiekėjas Kaune:

Arūnas Pupelis, pagal IVVP-947740, Technikos g. 12A, Kaunas

  1. Bendrosios nuostatos
    1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
    1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
  2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
    2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia paslaugų užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
  3. Pardavėjo teisės
    3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
    3.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
  4. Pardavėjo įsipareigojimai
    4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
    4.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas paslaugas suteikti Pirkėjo pasirinktu laikotarpiu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.
    4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali suteikti elektroninėje parduotuvėje užsakytų paslaugų, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti kitą paslaugų teikimo datą. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
  5. Pirkėjo teisės
    5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti paslaugas elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
  6. Pirkėjo įsipareigojimai
    6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas paslaugas šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
    6.2. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
  7. Paslaugų kainos
    7.1. Paslaugų kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su PVM.
  8. Paslaugų užsakymas ir apmokėjimas
    8.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias paslaugas, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi teikiant užsakymą. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
    8.3. Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor bankų elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis paysera.lt mokėjimų platforma.
  9. Paslaugų užsakymo atšaukimas
    10.1. Paslaugų atšaukimo atveju, likus mažiau nei 14 d. iki numatytos datos, avansas nėra grąžinamas. Tačiau paslaugų teikimo datą ligos atvėju galėsite perkelti į bet kurią datą per 60 kalnedorinių dienų.
  10. Baigiamosios nuostatos
    11.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
    11.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
    11.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
    11.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).